Invalshoek september

Boeren, burgers en buitenlui, welkom allemaal

Een nieuwe herfst, een nieuw schooljaar. Dus ik haal de invalshoek uit de mottenballen, of waar het dan ook heeft verbleven sinds maart 2016 en trakteer jullie en mezelf op een nieuwe invalshoek.

Sinds 5 mei is het voornemen al om de volgende invalshoek hier te noteren. Wat mij tegenhield zal vanzelf wel duidelijk worden..

Woord: Zin

Invalshoek: Spectraal

Deze invalshoek blijft staan tot 3 oktober aanstaande, ik heb weer wat meer energie dus ik hoop ook jullie met een (virtueel) bezoekje te kunnen verblijden.

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody
De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

 

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Invalshoek september

  1. Pingback: Invalshoek 71 ~ Zin-Spectraal – Melody Music

  2. Melody62 zegt:

    Alles op zijn tijd meiske….. 1 stapje per keer …..

    http://melodymusic.nl/invalshoek-71-zin-spectraal/

Geef een reactie

