Vooruit

Zoals sommige van jullie weten bevind ik me in de  lappenmand. En heb ik heel veel geduld nodig (en ook nodig gehad) om weer overeind te krabbelen na een verkeerde beweging zo’n 5 weken geleden met een lichaam dat al langere tijd niet in balans was. Dat ik weer hier schrijf is vast een goed teken.

Van 0 naar 100.. Reclames waar ik nu vaak aan denk. Een auto die dat kan moet ook goed onderhouden worden. Zelf deed ik heel lang, bijna 5 weken om van bijna 0 (20 meter) naar 100 meter te gaan al wandelend in mijn omgeving. Wat trouwens betekend voor hen die weten waar ik woon dat ik De Meer niet red.

En met dank aan de titel van dit blog kan het volgende liedje niet uit mijn hoofd:

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Vooruit

  1. Melody62 zegt:

    Welkom terug meiske!

    Doorzetten is ook een motto van jou hè🙂

    Doe wat goed voelt en laat de rest de rest.

    Knuffel xxx

  2. gewoonanneke zegt:

    Het beste er mee en hoop meer stapjes naar voren dan terug. Had beter niet naar dat liedje kunnen luisteren haha. Dat is er een die in je hoofd blijft zitten. Beterschap

  3. ria zegt:

    Ik hoop dat jij veel stapjes vooruit gaat .Ik tel geen stapjes meer.
    Liefs, Ria

Geef een reactie

