ZOZ: zing ontspan zwijmelaar(s)

Al van A tot en met I kom ik op artiesten of bands uit die geen noot Nederlands zingen. Dat verbaast me, maar goed blijkbaar is deze serie vooral over de grenzen heen.

Zwijmelaars met dit nummer gaan we even swingen.
Niet dat ik met mijn verkoudheid veel puf heb in een dansmarathon.

 

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op ZOZ: zing ontspan zwijmelaar(s)

  1. Marja zegt:

    Zalig swingende zwijmel. Dankjewel en beterschap.

  2. Heerlijk nummer, altijd al gevonden!
    Je kunt ook op je stoel blijven zitten MIN, ga je daar lekker swingen :-).
    Fijne zaterdag!

  3. Hier wordt je toch gewoon heel vrolijk van!

  4. Heeft wel iets dit nummer…… bijna onmogelijk om niet mee te gaan bewegen

    Ik wens je beterschap hoor!

    Fijn weekend liefs.

  5. dieneke zegt:

    We denken er een warm zonnetje bij wat de griep op de vlucht doet slaan.Beterschap!

  6. vlasje zegt:

    Zag net docu over Bob Marley en zeil zo in zomerse reggaesferen met jouw zwijmel. Leuk!

  7. ik heb even een stoeldansje gedaan hoor…heerlijk, ben weer helemaal bijgetrokken DANKJEWEL 😀

    gr Bibje

  8. Frederique zegt:

    Mijn soort muziek! Heerlijk, even swingen.

    Liefs Frederique

  9. ria zegt:

    Het swingt de pan uit ,maar ik swing zo doodmoe mijn bed in
    Liefs, Ria

  10. Reggae… altijd goed… schreef ze tussen twee niezen door… Hatsjoeeeee!

Plaats een reactie