Villa2B dag, Dag 5 van 26 ontmoetingen

Dit jaar is voor mij echt het jaar van verbindingen en ruimte3.
Ik oogst nu wat ik heb gezaaid.
Hierbij kom ik mensen tegen die me recent of al wat langer geleden inspiratie gaven om op reis te gaan naar meer minnen.

Onlangs zei iemand mij dat mijn blog niet in de eerste plaats over reizen ging maar over liefde.
Liefde geeft je kracht om door te gaan, zelfs als je moet helen van heel wat littekens.
Op 26 februari werd er een boek gepresenteerd in Villa2B in Arnhem over helen.
Met helen heb ik wel iets, maar ik hoef niet te helen van seksueel misbruik.
De schrijver, de fotograaf en mijn mede-reizigster heb ik dit jaar al eerder ontmoet op tientjesdag. En de eerste ontmoeting met de schrijver dateert van 10-10-2010.

Naast deze mensen ontmoet ik ook de gastvrouw van Villa2B, Joy van der Stel.
Die wat mij betreft  één van de inspirerende boeken schreef;  “De kracht van mijn onmacht”.

Dit was mijn eerste boeklancering waar ik naar toe ben gegaan en na afloop vroeg Juan wat ik ervan vond.
Nou, ik weet hoe ik mijn boek niet wil lanceren, het zal minder receptie, meer feest worden.
Van de auteur die het boek lanceerde kan ik echter nog wel wat leren over hoe je je boek in allerlei media promoot.

Ik ben heel benieuwd hoe vaak ik tientjesdag nog ga noemen.
Vier van huidige vijf ontmoetingen hebben er een direct verband mee.
En mochten jullie willen zien wat de gevolgen zijn geweest van mijn shopdag, klik dan hier.

Helaas gaat de ontmoeting / workshop “Schrijf dat boek” vandaag niet door, deze wordt naar een later tijdstip verplaatst.
Heb ik tijd om aan mijn tweede boek te beginnen.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk, Reismeerminboek. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie