Klein liedje

Al maanden denk ik wel, ik zal weer eens iets laten horen.
Maar de energie ging zitten in andere zaken.
Zelfs geen kleine liedjes die ik plaatste.

Sinds 3 weken werk ik weer 32 uur in de week op mijn werk.
De volledige terugkeer naar mijn werk heeft bijna een jaar geduurd .

De komende maanden wil ik weer vaker van me laten horen.

Al is het maar met kleine liedjes, om te laten horen hoe blij ik ben met alweer een herstel.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Klein liedje

  1. Marja zegt:

    Wat leuk om je hier weer te zien verschijnen. Fijn dat je weer aan het werk bent en met ons meezwijmelt. Een heerlijk liedje. Bedankt. Deze versie mag ik in België blijkbaar niet bekijken, maar ik heb een alternatief gevonden:

  2. Dwarsbongel zegt:

    Ik had er nog nooit van gehoord (ik zoek niet zoveel in de Franstalige hoek), dus even opgezocht: https://nl.wikipedia.org/wiki/Les_Enfoir%C3%A9s – dank je voor het laten horen en zien! Mooi initiatief!

  3. Melody62 zegt:

    Het doet denken aan een flashmob…. dat vind ik altijd wel leuk. De taal van dit liedje is dan weer niet mijn ding maar oke, dat geeft verder niet.

    Fijn dat je terug bent, maar nog fijner is dat je natuurlijk al weer zover hersteld bent dat alles weer wat makkelijker gaat.

    Natuurlijk zou ik het fijn vinden als je weer gaat bloggen maar je weet hoe dat werkt, niets moet en alles mag, zolang jij je er maar goed bij voelt.

    LIeve groet, fijn weekend, ook voor Juan en jullie 4-voeters.

  4. ria zegt:

    Fijn dat je hersteld bent en een mooi liedje om het kenbaar te maken.
    Lieve groet

  5. gewoonanneke zegt:

    Fijn dat het weer beter met je gaat…….

Geef een reactie

