Vertragen met focus

Vertragen
op één ding (of taak) focussen.
Ogen en oren open houden.
Ritme, regen, ruimte.
Genieten, gebruiken, graag.
Rekening, rustmoment.
Onthouden, ont-moeten.
Nee-zeggen.
De draad oppikken.

Voorgrond
Ik mag
meer op de
voorgrond treden, serieus worden
genomen.

Minneke 27 januari 2017

Aandacht voor focus
Concentreren op één taak.
Het blijven doseren.
Taak voor taak.
Elke dag opnieuw.
Revalidatietraject ; …
Gevoelens laten stromen.
Ruimte maken voor leuke dingen.
Ontspannen waar kan.
Niet in de 5e versnelling.
Dansen, mezelf laten zien.

Voorgrond mag ik betreden.
Ontdekken van nieuwe paden.
Oog en oor hebben voor vragen
Rekenen, talen, cijfers & letters
Grenzen en wensen bepalen
Relaties verbeteren en uitbouwen.
Oases creëren.
Niet de hele dag vol plannen.
De druk van de ketel halen.

Minneke, 4 februari 2017

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Vertragen met focus

  1. Melody62 zegt:

    Jij mag zeker !!

    En ik weet hoe het voelt…… dus juist daarom gun ik je zo ontzettend de vooruitgang die ik in 2016 boekte waardoor ik zonder overdrijven kan zeggen dat 2016 het jaar van mijn wedergeboorte was.

  2. Marja zegt:

    Je bent heel goed bezig. Ik ga proberen om er ook een invulling aan te geven.

Geef een reactie

