Invalshoek februari: Vertragen, focus

Hallo allemaal,

Het woord voor dit jaar is voor mij: Vertragen

En dat dien ik met de volgende invalshoek te doen: focus.

Heel benieuwd wat jullie hiervan gaan maken.

Ik wens iedereen veel schrijf- en leesplezier. O, ja en als je je focus juist wil vertragen door te schilderen of een andere creatieve vorm wil ik daar het resultaat ook van weten.

Bekijk welke woorden of andere creatieve uitvoeringen gevonden zijn door:

Melody

Marja

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody
De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Invalshoek februari: Vertragen, focus

  1. Melody62 zegt:

    joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ze is er weerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    en ik ook

    http://melodymusic.nl/vertragen-focus/

  2. Melody62 zegt:

    ps…..vertragen in mijn reactie en actie op jouw nieuwe uitdaging vond ik nou weer niet nodig want mijn focus lag gelijk goed 😉 😉

Geef een reactie

