Schonere lei

Ja jullie zijn echt niet alleen. Van alle kanten hoor ik het dat ik wel weer mag schrijven. Tijd voor maken. Een schone lei hoeft echt niet schoner.

Al 9 dagen schrijf ik nu op een rij in mijn schrijfschrift en trouwens ik heb hier nog meer schrijfschriften liggen waar vast wel iets in staat wat ik jullie kan melden.

Eerst maar eens een lijstje van 10 dingen die je wellicht nog niet van me wist.

1) Ik ben voor het eerst van mijn leven al een tijdje te zwaar
2) Dit komt doordat ik sinds 22 juli 2016 minder mobiel ben geweest
3) Echter ben ik ook een emotionele eter
4) Om a meer te bewegen, b een betere conditie / weerbaarheid en c als bonus ook nog af te vallen sport ik sinds een week meer.
5) Zo sportte ik deze week al 3 x 1,5 uur extra
6) Viel ik in de eerste week dat ik lette op wat ik eet en drink 2,3 kilo af.
7) Zagen tot nu 3 mensen mij in de (plaatselijke) krant staan, nog meer mensen viel mijn jubileum bij de Zonnebloem afdeling Wijchen op.
8) Op de 1e maandag van februari komt er weer een nieuwe invalshoek online.
9) Ik heb sinds 22 juli nog geen minuut op mijn eigen fiets gezeten.
10) En nee mijn fiets had geen aandeel in mijn lichamelijke klachten.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Schonere lei

  1. Melody62 zegt:

    Jaaaaaaaaaaa daar is ze weerrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Al zijn sommige puntjes nu misschien nog niet zoals jij het graag zou zien…. wil ik je toch ook zeggen dat je jezelf heus wel meer liefhebben mag, minder streng voor jezelf zijn is zo verkeerd niet. “Live a little”

    Puntje 8 maakt me natuurlijk blij….

    En dan tot slot heb ik voor jou nog een uitnodiging :
    http://melodymusic.nl/jij-bent-van-%e2%99%a5-e-welkom/

  2. Marja zegt:

    Hartstikke leuk dat je meedoet met de zwijmelzaterdag. Je bent goed bezig volgens mij.
    Grappige Drentse zwijmel.

  3. ria zegt:

    Heerlijk muziekje.
    Ook ik ben dikker geworden, 5 kilo te zwaar.
    Hou moed dan komt alles weer goed. Je bent op de goede weg
    Lieve groetjes

  4. Frederique zegt:

    Leuk dat je er weer bent! En goed bezig zo te lezen. En knap dat je in één week zoveel bent afgevallen.

    Liefs Frederique

Geef een reactie

