Uitnodiging

Vorige week werd ik gebeld. Zeg heb je je persoonlijke uitnodiging ook gezien.
Nou, hmm ik lees mijn e-mails maar heel beperkt. Dus nee..

En zo werd ik dus per telefoon persoonlijk uitgenodigd voor de vergadering van de Zonnebloem afdeling Wijchen. Want ik ben 12,5 jaar vrijwilliger.

En zo stond ik eens een avond op de voorgrond. Het was een hele speciale avond, en ik ben nu een diploma, een bos bloemen, een speldje en een brievenopener rijker.

Wie stuurt mij eens een echte brief??

https://www.zonnebloem.nl/wijchen/ervaringen/2017/01/groot-feest-zonnebloem-wijchen-109448

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Uitnodiging

  1. ria zegt:

    Nog van harte gefeliciteerd met je jubileum
    Mooie foto in de wegwijs en ook hier 🙂
    Lief groetje

  2. gewoonanneke zegt:

    Een goede instelling die zonnebloem. Mijn moeder ging er ook altijd met veel plezier naar toe en mee met de dagtripjes. Ja er gaat niets boven een echte brief……. toch

Geef een reactie

