Schone lei

Welkom 2017,

Weer 365 dagen om met een schone lei te beginnen.
Ik wens jullie allemaal een sprankelend 2017 toe.

Zoals sommigen al wisten was mijn computer wat van slag (en bleef dat een lange tijd).
Met dank aan tip van Melody is de bezem door de aangekoekte rommel gegaan en hé ineens staan de seinen om op de laptop te kunnen en ook mogen schrijven op groen.

Groene scores, duidelijk een thema voor 2017.
Groen: Genieten van de natuur.
Groen en geel ergeren, nee dat is niet de bedoeling.
Groen als gras, nieuwe zaken(aan)leren: vertragen en focus.

Langzamerhand wordt het groen ook zichtbaar in mijn revalidatie.
Op 1 december jl. begon ik met een traject dat zal duren tot aan Pasen.

Wat ik merk is dat ik niet wil zeuren over het afgelopen jaar.
Ja, het bracht heel veel (zenuw)pijn, te hoge bloeddruk, invaliderende klachten.
Ik genoot niet meer van het schrijven, dat werd van een energiegever een energievreter.

2017, eens zien welke (nieuwe) keuzes ik ga maken.
Reis gaat reizen
Meer gaat vertragen en focussen.
Min gaat ontdekken wat creativiteit weer kan opleveren.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Schone lei

  1. Melody62 zegt:

    ♥-stikke goed van jou!

    Welkom terug, fijn weer iets van je te lezen, heel fijn!

    Ik wens je van ♥-e toe dat 2017 een energiegever zal worden pur sang en dat er weer veel moois uit jouw binnenste naar buiten zal stromen!

  2. gewoonanneke zegt:

    Beterschap en een mooie datum om met een schone lei te beginnen.

  3. ria zegt:

    Haha ze is er weer. Fijn dat je er weer bent en ik wens jou gezondheid en veel liefde dit jaar.
    Dikke kus

  4. perikelen zegt:

    Zo heel af en toe schrijf ik ook weer wat…X Wilma

Geef een reactie

