Invalshoek November: Stil / Serieus

Hallo lieve allemaal,

Het is hier al te lang stil. Serieus stil. Dus ja toen Ria me onlangs weer eens om een invalshoek vroeg dacht ik aan die woorden. Toen ik dit wilde melden op mijn blog werd ik niet herkend en vandaag heb ik daarom maar mijn wachtwoord gewijzigd.  Dus hier ben ik weer en kan ik de invalshoek zelf plaatsen. Deze invalshoek blijft hier staan tot de 1e maandag van december. Oh, oh, oh wat zal het dan zijn.

Invalshoek: Serieus
Woord: Stil

En hoera er wordt ondanks dat het hier al tijden te stil is nog steeds door de diehards gereageerd. Dus lees de bijdrage van:

Melody

Ria

 

En voor hen die het woord Spectraal lastig vonden. Dat was de twitternaam van iemand die me dit jaar ontvallen is.

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody
De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Invalshoek November: Stil / Serieus

  1. Marja zegt:

    Hoera, daar ben je weer.
    Ik probeer volgende week mijn bijdrage te plaatsen.
    Lieve groet uit Vlaanderen.

  2. ria zegt:

    Ik vroeg tijdens ons gesprekje niet naar een Invalshoek maar welk muziekplaatje jij leuk vond. Dat plaatste ik op Zwijmelen en jij zei misschien een invalshoekje te zullen plaatsen op maandag.
    Aldus gebeurde en zien we het resultaat.
    Lieve groetjes, Ria

  3. Melody62 zegt:

    Het was inderdaad te lang te stil…. maar dat is slechts mijn mening…. doet niets ter zake…. het gaat erom dat jij blogt als het gaat en de zin erin aanwezig is… dat is t enige dat telt.

    En natuurlijk vind ik het fijn dat je terug bent, ik hoop ook dat je blijft😉 Maar bovenal hoop ik dat het je heel snel weer tiptop gaat want een goede mentale- en fysieke gezondheid is onbetaalbaar en veel meer waard dan het bloggen of wat ook maar

Geef een reactie

