Stillekes

Het blijft hier nog wel even stil.
Niet omdat ik niet schrijven wil.

Het is meer een hele grote pas op de plaats.
Mijn energie besteden aan andere zaken.
Wat betekend dat ik af en toe woorden gebruik die mij vreemd in de oren klinken,

Min of meer.

Speciaal voor hen die mij nu willen (aan)horen, me (virtueel) omhelzen dit lied.
Kippenvel.

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Stillekes

  1. Melody62 zegt:

    Alles op zijn tijd meiske….

  2. ria zegt:

    Een warme knuffel
    Ria

  3. Jackles zegt:

    Take your time… Knuffel van mij.

  4. Plato zegt:

    Ik begrijp. Je moet een tijdje onzichtbaar, onbereikbaar zijn.
    Hopelijk helpt het. Plato duimt voor je.

Geef een reactie

