Invalshoek maart

Lieve allemaal,

Een nieuwe maand, een nieuw geluid, langzaam wordt het lichter.
Veel creativiteit gewenst  met de invalshoek van maart:

Woord: vertraging
Invalshoek: impact

 

Lees vooral de bijdrages van:

 

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody
De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Invalshoek maart

  1. Melody zegt:

    he he eindelijk daar is ze weer….. en wat ben ik blij voor je dat er weer licht zichtbaar is meiske….dat is je zo ontzettend gegund .
    Hopelijk komt er nog veel meer licht op je af zodat je kunt toezeggen er 30 mei bij te zijn en ik je dan in het echt de knuffel mag geven die ik je hierbij virtueel geef😉

    Fijn dat je ook weer een uitdaging plaatst…. mijn bijdrage vind je op :
    http://melodymusic.nl/vertraging-impact/

    Liefs xxx

  2. Melody62 zegt:

    goh… ik schreef m op 7 maart en volgens mij liet ik hier een linkje achter maar ik zie m niet… dus nog maar een keer

    http://melodymusic.nl/vertraging-impact/

Geef een reactie

