Cijfers en letters

Als je als lettervreter even geen letter weet te zetten, dan kijk je gewoon eens naar de cijfertjes. De cijfertjes zette ik in Excel, maar die willen dan hier niet staan😉

Er zal een manier zijn om dit heel eenvoudig te doen, alleen  hoe ik heb even geen idee.
Het zijn de cijfers van mijn blogleven. In totaal zijn dat nu 1.091 blogs.
Vorig jaar kwamen er met veel horten en stoten 59 blogs online, net geen 5 per maand.
In mijn eerste blogjaar kwamen er in 10 maanden tijd de meeste blogitems online:  204.
Dat is dus bijna 4 x meer dan in mijn “slechtste blogjaar”.

Het leven is vol pieken en dalen. Zonder pieken zie je de dalen niet.
En onlangs zei ik al op mijn werk: Stilte is een grote rijkdom.
Even niet zoveel willen horen, zien, spreken, luisteren, voelen.
Ik pluk de dag en laat ook wat voor morgen hangen.

Indien het me dit blogjaar nog lukt om 34 blogs te plaatsen dan zit ik op een gemiddelde van 125 blog per jaar, de mijlpaal van 120 geplaatste blogs per jaar is al gehaald.

Ik weet hoe ik cijfers voor mij kan laten werken.
Volgens mijn moeder Hilde kon ik me vroeger al heel rijk rekenen.
En mijn schoonvader meldde Juan weleens dat hij het veel te weelderig had.

Ik wens iedereen een fijne zondag, veel creativiteit en op de 1e maandag van maart komt er weer een Invalshoek online.

 

 

 

 

 

Quote | Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op Cijfers en letters

  1. Melody zegt:

    Als het goed is staat het in je mail

    Ach meis…doelstellingen zijn er juist om ze niet te halen omdat ze je doen beseffen dat ‘leven’ veel facetten kent en ‘genieten’ het hoogst in de vaandel moet (blijven) staan

  2. ria zegt:

    Als de letters voor mijn ogen dansen
    grijp ik snel héél snel mijn kansen
    dansen de cijfers voor mijn ogen
    dan sluit ik gauw mijn ogen

    Wacht op 1e maandag van maart
    Liefs, Ria

  3. tagrijn zegt:

    Met FSCapture kun je alles, wat dan ook, omkaderen en kopiëren als afbeelding in een fotobew.programma. Gratis te downloaden:
    http://www.faststone.org/FSCapturerDownload.htm

  4. gewoonanneke zegt:

    Mijn blogproductie is dit jaar ook een stuk minder. Weinig inspiratie grijs weer niks voor mij .

  5. rietepietz zegt:

    We krijgen de cijfertjes bij wordpress altijd keurig aangeleverd aan het eind van het jaar maar mijn jaargemiddelde zou ik even uit moeten pluizen…..eh…10 jaar bloggen en dan 1550 logjes komt neer op rond de 155 logjes per jaar scheelt helemaal niet zoveel met jouw gemiddelde zie ik.

  6. Plato zegt:

    Je kunt een printscreen maken van je excelwerkblad met al die cijfertjes. En die kun je dan als foto op je blog plaatsen. Er zullen nog wel andere methoden zijn maar die ken ik niet.

    Hopelijk gaat het goed met je. Het is hier wel stil. Maar dat was bij mij ook zo. Nu ben ik weer begonnen. Komen jij en Ria in de zomer nog eens langs. Dan maken we er een klein tuinfeestje van. Als je wilt en kunt hoor🙂

Geef een reactie

