Allo!

Met humor gewoon de eerste week van dit jaar afsluiten.
Want er zijn veel verschillende manieren om te zeggen: Hallo allemaal.

Dus dit keer zeg ik dat met muziek!

Ook of nog meer zwijmelen met muziek, Marja helpt ons weer het jaar door.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

10 reacties op Allo!

  1. Marja zegt:

    Leuk. We waren gek op die serie. Ik zeg dus bedankt en Hallo Hallo terug.

  2. I will only zay zis once….heerlijke flauwe verkeerde Britse humor.

  3. Allo Allo Min! Leuke keuze!!!
    Ik lag dubbel bij die serie! Haha

  4. Melody zegt:

    ieksss deze humor snapte ik nooit… nog steeds niet

    Maaarrrrrr jouw idee is perfect! Na een heftig tranendal dat al 2 weken stroomt is humor wel de beste manier om het af te sluiten, nu nog hopen dat t werkt😉

  5. ria zegt:

    Als ik reactie lees van Melody…. heb ik iets gemist ?
    liefs, Ria

  6. Dwarsbongel zegt:

    Bij deze serie heb ik nooit kunnen blijven hangen. En deze clip lijkt wel een soort facebook van de serie, maar dan zonder al te veel verduidelijking. Wel een gezellig muziekje.

  7. Daar keek ik altijd naar samen met vriendin, twee pubermeiden op de bank. Haar moeder werd er wel eens gestoord van haha. Mijn vriendin kon ook zo goed die typetjes nadoen, dus lagen we aldoor in een deuk.
    Leuk om dat muziekje weer eens te horen, gezellig!

    gr Bibje

  8. Plato zegt:

    Dan zeg ik het op zijn Spaans: !Hola, Reismeermina¡

  9. Villasappho zegt:

    O Rene! Heerlijke serie, keek deze en een aantal anderen met mn vaders.Goede zwijmel!

  10. Pingback: Zwijmelen op zaterdag, so what .. | reismeermin

Geef een reactie

