Invalshoek 2016

Lieve allemaal,

Na een hele lange stilte komt er weer eens een invalshoek online.
Dit jaar ben ik (ijs en weder dienende) op maandag vrij.
Voordat de sirene klinkt om 12:00 uur is mijn streven om hier een nieuwe invalshoek te noteren.

Woord: Schaduw
Invalshoek: ondernemend

Ik wens iedereen veel creativiteit in 2016.

Lees vooral de bijdrages van:

Melody
Min

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody
De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Invalshoek 2016

  1. Melody zegt:

    Komt er zo aan hoor….

Geef een reactie

