Kerstgroen

De temperatuur is in de dubbele cijfers.
Zelf liet ik hier vaker verstek gaan dan ik ooit had kunnen vermoeden.
Toch wil ik ondanks het weer wat voor meer dan alleen Kerstgroen zorgt iedereen hele fijne Kerstdagen en een gelukkig 2016 wensen.

Dit jaar was een bewogen jaar op schrijfgebied.
Zoals ik onlangs al aan iemand moest bekennen,
het plezier erin was me een beetje vergaan.

Wat nu met je boek vroegen Ann en Patt al.
Het schrijven was (en is) belangrijker geweest dan het publiceren ervan.

En of ik in 2016 meer of minder zal schrijven dat zal de toekomst leren.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

