Invalshoek 73: Volharding – Balans

Dit is de 7e invalshoek van dit jaar.  En om mezelf toch aan het bloggen / schrijven te houden online ga ik er mee door

Jullie en ik hebben tot 11 november om jullie creativiteit met deze invalshoek te vieren.

Woord: Volharding

Invalshoek: Balans

Lees de bijdrages van:

En o, ja hoe is de balans bij mijn uitdagingen..
Voor het eerst in mijn leven is mijn BMI boven de 25, die wil ik verlagen meldde ik bij de vorige invalshoek..
Nou de weegschaal meldt me nog steeds een gewicht boven de 73 kg. Een gewicht waarvan ik nooit had gedacht dat ik(meer dan) dat ooit zou wegen.
Vandaag ga ik eindelijk eens op visite bij een medeblogger i.v.m. Jordy on film.
Status van mijn boek: nog niet verder gekomen
Reageren op jullie leuke blogs: eh ga ik, weer doen.
Vaker blogs schrijven: vandaag in elk geval. Heel september blogde ik niets.
En op 12 september overleed een vriend van Juan op 55-jarige leeftijd.
De tweede vriend binnen 3 maanden tijd die te jong aan kanker overleed.
Ook nam Juan afscheid van zijn peettante (83).
En terwijl ik niet echt afval, heeft Juan binnen een jaar tijd 10 kg verloren.
Daar lijkt geen medische oorzaak de bron van te zijn.

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody
De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

7 reacties op Invalshoek 73: Volharding – Balans

  1. Melody zegt:

    Welkom terug meis……

    En ja soms lopen dingen anders dan je graag wilt… maar niets gebeurt zonder een reden !

    http://melodymusic.nl/volharding-balans/

  2. ria zegt:

    We hebben samen enkele gezellige uurtjes doorgebracht hé , het mooie filmpje bekeken met leuke herinneringen aan onze dag met het gouden randje bij Jordy , Maria ,Yvonne en Tommie.
    Tot gauw weer,
    Lieve groetjes, Ria

  3. smijling zegt:

    van mij ook klaar was met mijn gedachte ver weg maar hoop dan toch het begrepen te hebbe
    een in de warrie Yvonne

  4. Plato zegt:

    Jordy on film. Nou die knaap loopt hier al de hele avond trots te paraderen. Tjonge jonge… hij voelt zich een filmster.
    Ik hoop dat er veel mensen meedoen met deze uitdaging en dat jij, Reismeermin, jezelf prettig in balans kan houden.
    En ach… 73 kg… dat is echt geen ramp hoor. Toe, bekijk het eens met een glimlach. Je ziet er hartstikke goed uit.

Geef een reactie

