Ber(icht)

Na de zomer
stapt zomaar de kamer in
Bron: Mijn anker is van papier

Ber merkte dat mijn energie niet helemaal goed was.
Dat is het al twee jaar vlak voor de herfst niet.
Dus deed ik minder mijn laptop open. Las daardoor nog minder blogs van jullie en reageerde ik niet altijd op e-mails.

Met dank aan de bibliotheek las ik wel meer boeken.
Ik schreef niet alleen veel minder op mijn blog.
Ook het schrift waar ik dagelijks in schreef werd soms links gelegd om een boek uit te lezen.

Ik spaarde mijn energie voor mijn werk, voor een wekelijkse dansles, het huis een beetje netjes houden, eten bereiden voor Juan en mij, de katten verzorgen.

Het komt misschien omdat ik ooit een verkeersongeval heb gehad, maar ik ben elke dag dankbaar voor veilige reiskilometers. Ook al sta ik wel weer regelmatig stil in een file.

Toch wil ik niet echt stoppen met bloggen, ik verras mezelf maar met wat wel lukt.
De balans is zich aan het herstellen, ik hoop hier vaker aanwezig te zijn.
En weer wat (inspiratie) met jullie te delen.

Vandaag komt ook de nieuwe invalshoek online.

Liefs,
Min

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Ber(icht)

  1. ria zegt:

    Ik hou je aan je woord😉
    lieve groetjes, Ria

  2. gewoonanneke zegt:

    Ja soms heb je andere periodes. Ik wilde andersom mezelf weer eens aan kunnen zetten om vaker een boek te pakken en te lezen. Van iemand die vroeger altijd met een boek in haar handen zat is weinig over…… Dus even misschien minder bloggen en meer lezen…..andersom dan bij jou😉.

  3. tagrijn zegt:

    Zo lang je het nog wel wilt, is er goede hoop dat het goed komt. Met wilskracht komt men ver.

  4. Plato zegt:

    Dit is een belangrijk document, Reismeermin. Want hieruit blijkt dat jij met al je lezers één ding zeer gemeen hebt. Jij wil niet…. en WIJ willen niet… dat je stopt met bloggen. Dus doe ons dat nooit aan hè. Veel succes met de balans en …. als ie er een keertje niet helemaal is… nou, dan is er toch ook geen man of paard of vrouw overboord? Ik weet zeker dat Plato en Tuinier ook niet altijd 100% in balans zijn. Maar dan gaan ze gewoon door en genieten van hun imperfectie.🙂
    Kan ik je van harte aanbevelen. Er is niks zo akelig als mensen die altijd maar 100% goed bezig zijn.

Geef een reactie

