Invalshoek: Uitdaging -> vrijheid

Beste lieve volgers van Reismeermin, hier spreekt Ber.
Laat ik me maar even voorstellen, ik ben de nieuwe coach van Min en Meer.
Op dit moment, dat heeft u vast gemerkt, staat Meer een beetje aan het roer.
Die wil altijd iets meer doen.
Zoals vandaag, heeft ze meer dan 7 uur vrijwilligerswerk gedaan.
Dus om er voor te zorgen dat Min niet weer verdwijnt in haar onderwaterwoning ben ik bezig om wat dijken te verleggen en haar woning op een terp te krijgen.

Kijk dat Reis soms ervoor zorgt dat Min niet schrijft dat kan ik goed begrijpen.
Zij zorgt er dan voor dat Min gewoon elke dag even schrijft.
Echter dat helpt blijkbaar niet bij het bloggen van Min.

Dus om ervoor te zorgen dat er weer maandelijks meer dan 1 blog komt heb ik met alle dames het volgende afgesproken.
Meer: Mag elke werkdag werken (4 dagen in de week)
Meer: Mag samen met Juan het huishouden doen.
Min: Schrijft dagelijks 4 pagina’s in een schrift (dat gaat redelijk op dit moment, ga zo door)

Bloggen: Minimaal 1 per week, zodat deze maand er minimaal 6 bloggen geplaatst worden.
Reis: Gaat nadenken waar ze Min samen met Juan nog een weekje naar toe wil sturen.
(stedentrip of toch rust en ruimte).

Kijk voor Reis is het geen uitdaging, maar voor Min die mag wel wat meer vrijheid claimen om te schrijven. Of ze zet meer eens aan het werk met haar boek.

Enne wie van de dames zet nu eindelijk eens die linkjes voor de invalshoek?
Ik meld wel hoe deze coaching verder verloopt.

Groetjes,
Ber

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

4 reacties op Invalshoek: Uitdaging -> vrijheid

  1. Melody zegt:

    NOu Ber, wat fijn dat je ons even ‘bijpraat’
    Als t helpt wil ik wel de linkjes plaatsen hoor….

  2. Plato zegt:

    Nou Ber, dat boeltje ongeregeld bij Min is bijna even erg als die alter ego’s van Plato. Daar kun je ook geen touw aan vastknopen. Maar fijn dat er hier af en toe weer een stukje verschijnt want… ik heb een zwakje voor U (niet tegen Plato zeggen want dan lacht ie me uit).

    Genegen groetjes

    Tuinier

  3. Pingback: Invalshoek 71: uitdaging -> vrijheid | reismeermin

  4. ria zegt:

    Zo Ber regel jij de boel maar eens bij Min. De laatste tijd was er geen Min en al helemaal geen Reis.Ik wens je veel succes en wie weet kun jij die alter ego elpen zoeken naar een WE woord.
    Of ik loop zover achter en heb het over mijn kapotte rug gegooid.
    Dag Ber
    Groetjes, Ria

Geef een reactie

