Invalshoek 71: uitdaging -> vrijheid

3 weken geleden ging de Tour de France van start in Nederland.
Juan en ik kwamen die dag retour juist uit Frankrijk.
Maar hoe ik het ook probeerde ik kon er geen woorden voor op mijn blog vinden.

Ik weet dat een aantal van jullie de meedoen met #IBZDOmdat ik niet wil dat de invalshoek een uitvalshoek blijft heb ik dus mezelf de vrijheid gegeven om wel / niet aan welke uitdaging mee te doen.

Wat roepen:
Uitdaging
Vrijheid

Als combinatie bij je op? Jullie hebben allemaal tot 26 augustus om een ieder te verrassen met je bijdrage.

Lees de bijdrages van:
Melody
Smijling  En als je nieuwsgierig van aard bent en wil weten hoe ik eruit zie zie dan dit blog.
Marja Die de vrijheid nam om de invalshoek als uitdaging onder de aandacht te brengen.

Regenboogvlinder
Ber

Mijn uitdagingen de komende maand:
Voor het eerst in mijn leven is mijn BMI boven de 25, die wil ik verlagen
Ik ga woensdag eindelijk eens op visite bij een medeblogger.
De voortuin is hard aan een tuinier toe, maar goed die blogt even niet, dus ik mag het zelf denk ik doen.
Mijn boek weer eens vlottrekken3 bloggen per week
Reageren op jullie leuke blogs

Wat er in de tussentijd allemaal gebeurde:
Alweer 3 weken in Nederland.
Met Juan naar een paar afspraken toe.
Daarvoor 3 weken met Juan naar ons favoriete vakantieland Frankrijk.
De reis ging, met dank aan het weer, toch wat Zuidelijker.
Helaas overleed in onze vakantie
Onze badkamer is nu helemaal tip top, ons spaargeld een stuk gezakt.
Die badkamer zorgde er wel voor dat er wat blogtijd verloren is gegaan😉

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody
De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

10 reacties op Invalshoek 71: uitdaging -> vrijheid

  1. Jo zegt:

    Wie overleed

  2. ria zegt:

    Ha…Min leuk dat je er weer bij bent..Uitdaging – Vrijheid . Daar ga ik aan werken , gelukkig heeft het nog even de tijd .
    Liefs, Ria

  3. Melody zegt:

    Welkom terug meis, fijn dat je er weer bent !

    ah nu zie ik je bericht toch….😉
    de link had je al op fb maar hier ook nog maar een keer
    http://melodymusic.nl/uitdaging-vrijheid/

  4. smijling zegt:

    ja z dus verder zoen
    blij dat je heel terug bent in NLzag je bericht op FB
    dus op zoek bij reismeermin
    mijn berichtje staat te lezen op http://smijling.wordpress.com

  5. Plato zegt:

    Wat is IBZDO? En wie overleed in jullie vakantie? Dat zakken van het spaargeld klinkt me bekend in de oren, zo na mijn huis-en tuinrenovatie.

  6. Hoi Min, ik doe ook eens mee, mede door het lobbyen van Marja!
    http://wp.me/p5yTLB-WD
    Liefs, Trees

  7. Pingback: Invalshoek ‘Uitdaging’ – ‘Vrijheid’ – "Iris Papilio"

Geef een reactie

