Stoppen

Alle begin is moeilijk, maar ook het einde is een verhaal op zich.
Het leven kun je vergelijken met golven, soms overrompelen ze je.
Soms ook zie je ze van verre aankomen.

Ik schreef niet alleen hier niet, ik schreef zelfs op een plek niet waar ik een routine had van dagelijks schrijven.
Ik las liever boeken, ik sprak af met Ann en Patt, ging op pad met Juan.
Van 20 april tot 20 mei werd een langgekoesterde wens tot uitvoer gebracht.
Ons huis in nu voorzien van een keuken, tuinen en badkamer naar wens.
En  we missen ze niet die zwarte plastic gevallen.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Stoppen

  1. Melody zegt:

    Ach zolang alles uiteindelijk goed komt zijn de hobbels op de weg ernaar toe gauw vergeten.
    Welkom terug

  2. ria zegt:

    Mijn tuin ziet er weer goed uit, de huiskamer wordt van 31 juli t/m 2 juli onder handen genomen. Dan ben ik 3 dagen met de hondjes naar mijn dochter.

    Liefs,Ria

Geef een reactie

