Invalshoek 70: Breekbaar -> schoonheid

Zoals al voorspelt was ik weinig online, ik was niet ver uit de buurt, maar toch even weg van huis.
Juan en ik hadden geen zin om stof te happen terwijl er hard in huis gewerkt werd om onze badkamer te renoveren. En i.v.m. mijn zomerstop heeft iedereen tot 8 juli de tijd om iets creatiefs te doen met deze 70e invalshoek:

Woord: breekbaar
Invalshoek: schoonheid

De invalshoek die is met dank aan Christine de Vries en het woord bedacht Melody.
En ik vind de combinatie heel inspirerend!

Lees de bijdrages van:
Melody 
Een hele leuke bijdrage over dieren in de dierentuin, kom dieren liever niet in het wild tegen.. Ik weet hoe breekbaar mijn lijf is😉
Ria  Auto’s het zijn schoonheden, maar dat eerste krasje toont wel de breekbaarheid.
Ikan Mas Ach was het leven niet zo breekbaar, dan zagen wij de schoonheid niet…
Marja Kort maar heel erg krachtig, wees zuinig, wees wijs…

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody
De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Invalshoek 70: Breekbaar -> schoonheid

  1. smijling zegt:

    hier nog een bijdrage van mij invalshoek 70

Geef een reactie

