ZOZ, of toch een SOS?

Volgens mij is dit de enige manier dat ik nog niet geschreven heb, via flessenpost😉

Wens iedereen een heel fijn weekend!

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op ZOZ, of toch een SOS?

  1. Marja zegt:

    Hahaha. Dat is ook een beetje lastig adresseren.

  2. vlasje zegt:

    Heel lekker nummer, dank!

  3. Vanavond op NPO3 een documentaire over The Police – heb ‘m al op de Belg gezien en het is de moeite waard.
    Blijft heerlijke muziek.

  4. ria zegt:

    Ik ben het met Marja eens,moeilijk te versturen

    Fijn weekend,
    Groetjes, Ria

  5. Zie ik mezelf zo weer zitten naast beste vriendje in de schoolbanken, die al mijn pennen leeg schreef en baalde van mijn verliefde vriendin. Hij was nog niet toe aan verkering verzekerde hij mij en of ik dat even door wou geven….ik weet niet of het bij haar aankwam hoor, kon net zo goed een message in a bottle zijn😉

    gr Bibje

  6. Dat is jeugdsentiment voor mij… ik had een vriendje en hij woonde op Texel… ik wilde ook flessenpost in zee gooien! Geweldig nummer!

  7. The Police wordt door mijn man steevast weggedraaid op de radio. Ik snap niet wat hij er vervelend aan vindt. Ik hoor vaak genoeg ergere muziek…
    Nu kan ik het weer een keertje volledig afluisteren😉 .

  8. Melody zegt:

    een oudje…. bij onze generatie wel bekend😉

Geef een reactie

