Invalshoek 69: ontluiken -> wijsheid

Het is rond Pasen altijd een gepuzzel om tijd voor alles te hebben wat ik wil.
Dat is dus helaas wat minder tijd voor mijn blog.

Met vertraging komt nu de invalshoek online.
De komende tijd ben ik ook meer niet dan wel online geeft iedereen een mooie kans om mij met pen, papier, of op een andere creatieve wijze te verrassen met jullie invalshoek
Deze invalshoek blijft tot 20 mei open voor alle bijdragen.

Woord: ontluiken
Invalshoek: wijsheid

Lees de bijdrages van:
Melody
Marja
Ria
Ikan-Mas
NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody
De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

7 reacties op Invalshoek 69: ontluiken -> wijsheid

  1. Melody zegt:

    Ik hou het deze keer op een ‘korte; versie met een extra invalshoek vanuit de haiku

    http://melodymusic.nl/liefdes-velletje/

  2. Marja zegt:

    Mijn invulling stond voor komende dinsdag gepland, maar is per abuis al gepubliceerd. Voor alle zekerheid plaats ik het linkje alvast hier. http://rammelaars2.blogspot.be/2015/04/ontluiken-wijsheid.html

  3. Plato zegt:

    Een mooie uitdaging. Leuke woorden.

  4. Melody zegt:

    nu ben ik keurig op tijd😉
    Komt u maarrrrrrrrrrrrrr

Geef een reactie

