Zing zo uit Krabbels op papier

Aalten, 4 maart 1990

Zo ben je uit,
maar toch thuis.
Je ouderlijk nest
Want je van binnen
en buiten kent.

Zo ben je even
uit de drukte van de stad
in de stilte van dit platteland

Waar je nu verbaasdnaar staart, …
omdat er niet om de paar meter
een verkeerslicht staat.

-.-

Zoals wellicht al eens verteld vertrok ik eind jaren tachtig uit Aalten,
voor werk naar de Randstad.

 

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Zing zo uit Krabbels op papier

  1. Melody zegt:

    Na vanmiddag met een blogster door de noorderlijke provincies getoerd te hebben beseften we weer eens te meer hoe mooi ruimtelijk wij hier in het noorden wonen….

    Dank je wel meis, liefs en fijne zondag.

  2. Pingback: Bogen | Melody Music

  3. ria zegt:

    Kijk dat bedoel ik nou
    Het is even wennen vanuit de stad het platteland verkennen
    ik woon in huize tevreden tot heden;-)

    Liefs, Ria

  4. gewoonanneke zegt:

    Ja ik woon ook wel in de randstad eigenlijk maar toch in een dorp. Half uur en midden in de drukte in de stad en normaal heerlijk rustig in een dorp. Het beste van beide denk ik dan maar.

  5. Plato zegt:

    Tja, tijden veranderen. Mijn dorp van vroeger is nu een soort tuinstad geworden. Jammer.

Geef een reactie

