ZOZ, Zwijmelen op (zomerse) muziek

En hoe langer dit alfabet me meeneemt, hoe leuker ik het ga vinden. Bij O ging ik gelijk voor de eerste groep die me een Aha gevoel gaf.

Dus nu zit ik hier niet alleen te zwijmelen maar ook te zwingen.

Wens iedereen een heel fijn weekend, maandag komt de nieuwe invalshoek online!

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op ZOZ, Zwijmelen op (zomerse) muziek

  1. Marja zegt:

    Lekker swingende zwijmel. Dankjewel.

  2. Heerlijk die danspasjes en hun soulbroeken

  3. ik wil ook weer zo’n soulbroek….zat er gisteren nog aan te denken voor mijn zomer gardarobe. leek me wel lollig!
    ik zwing even op de stoel😉
    fijn weekend
    gr Bibje

  4. ria zegt:

    Even mee swingen , heerlijk. Ooit had ik ook een soulbroek
    Nu kijk ik uit naar invalshoek a.s. maandag
    Liefs Ria

  5. Melody zegt:

    Vorige week nog op tv….. ook gezien toevallig

    Mooiiii

    fijn weekend liefs.

  6. De O van ooooohoohoohoohoohoohoohoowooo🙂

  7. Dwarsbongel zegt:

    Lekker zomerhitje! Past wel bij het weer van de laatste dagen af en toe!

Geef een reactie

