Zing zo uit Krabbels op papier

Je moet het zelf doen

Je neemt je lot in eigen handen
Je lijdt het meest aan dingen die je niet hebt.
Dat is allemaal angst,waar je niet altijd bij stilstaat.
Je neemt een beslissing,
die je verdere leven
helemaal kan veranderen,
zowel in positieve als in negatieve zin.

Dit schreef ik zo als tiener in een schrift.
Ik schreef meer in schriften, maar deze schreef ik over in mijn schrift Krabbels op papier.

Ik zou nou schrijven: Je lijdt het meest aan dingen die je vreest.
En al teruglezend is toch altijd weer dit het besluit dat ik neem:
Kan ik door? Dan ga ik verder…

Vandaag de dag weet ik dat ik daar ook niet te ver in moet doorslaan.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Zing zo uit Krabbels op papier

  1. Pingback: Dromen | Melody Music

  2. Melody zegt:

    Mooi meis…. en ja ik vind het ook mooi te lezen dat je bezig bent met je bewustzijn van en in het nu.

    Dank je wel voor je mooie bijdrage, liefs en fijn pasen.

  3. ria zegt:

    Goed zo meisje , ga zo verder
    Lieve groetjes, Ria

  4. meninggever zegt:

    Soms is het goed om je eigen grenzen op te zoeken, maar is het minder handig om daar overheen te gaan….Let daarop hoor, dan blijf je controle houden over je eigen leven…

Geef een reactie

