ZOZ: Zing over (zee)leeuwen

Terwijl het buiten Herfst lijkt, ga ik toch verder met mijn alfabet.
Weer een nummer dat door meerdere artiesten is gezongen.
Deze kwam ik tegen terwijl ik een leuk nummer zocht gezongen door een artiest of groep die een naam hebben met een N.

Wens iedereen een mooi Paasweekend.

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op ZOZ: Zing over (zee)leeuwen

  1. Marja zegt:

    Geweldig nummer. Heel lang niet meer gehoord. Dankjewel voor het plaatsen.

  2. ria zegt:

    Deze heb ik ook lang niet meer gehoord. Ik zit hier geweldig te genieten
    Dank je en Fijne Paasdagen

    Liefs, Ria

  3. Melody zegt:

    Is en blijft een nummer dat de moeite van het beluisteren waard is he

    fijn paasweekend.

  4. corry zegt:

    Ooh, heerlijk om dit een keer weer te horen. Dankjewel. Die hoge bovenstem intrigeert mij. Zo mooi!

  5. gewoonanneke zegt:

    Ja blijft altijd een vrolijk nummer. Jij ook fijne Paasdagen.

  6. vlasje zegt:

    Ha, zo’n niet weg te timmeren nummer. Iedereen ruzied over de rechten van de oorspronkelijke song, maar het blijft ijzersterk en heerlijk om te horen. The Nylons deden het ook beregoed! Fijne Paas!

  7. Dwarsbongel zegt:

    Ik had nog nooit van The Nylons gehoord, maar dit lied ken ik heel goed van The Tokens, echt nostalgisch! Stiekem luisteren naar de radio, verboden zenders die niet in “onze zuil” pasten…

Geef een reactie

