ZOZ, Zin in Zomertijd

Elke keer is het weer een verrassing welke artiest er naar voren komt.
Vannacht gaat de zomertijd en het is dus tijd voor een zonnig liedje.
Schenk ik even een kopje Mangothee in.

Ik wens iedereen een heel prettig weekend!

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

9 reacties op ZOZ, Zin in Zomertijd

  1. Een lekker muziekje!!!
    Fijne zwijmeldag!

  2. Marja zegt:

    Zonnig en fruitig nummer. Dankjewel.

  3. vlasje zegt:

    Ha, lekker zomerfeestje!

  4. Kan de warmte van de zon al bijna voelen – al regent het hier nu. Lekker!

  5. ik kan zo verlangen naar zomer….zucht….maar veel van dit soort muziekjes luisteren dan. Ben ik in iedergeval alvast in de stemming🙂

    gr Bibje

  6. ria zegt:

    Even wachten…nog even wachten en dan…dan komt toch weer de zon
    mmmmm….mango

    liefs, Ria

  7. gewoonanneke zegt:

    Vrolijk nummer , ik hou ook van de zomertijd maar niet de overgang met dat uur minder mijn biologische klok heeft daar altijd moeite mee.

  8. Kom maar door met die zonnestralen…

  9. Dwarsbongel zegt:

    Heerlijke zomerse song!

Geef een reactie

