Zing zo maar een verjaardagslied

Van harte gefeliciteerd word ik vandaag
Een mooie dag is me al gewenst door Juan en anderen per post of op facebook
Raar dat ik er niets over vind in mijn krabbels op papier
Jarig dus vandaag en 47 jaar geworden.
Ach wat zegt nu leeftijd?
Alle leeftijden zei mijn moeder me al hebben iets
Reikhalzend keek ik naar mijn verjaardag uit tot de
Dag dat ik besloot van elke dag iets speciaals te maken.Alleen met Juan vier ik het nu een beetje.
Geen bezoek van familie en vrienden (gevraagd)
Schrijvend nu voor Zing zo een
Liedje, zing je mee?
Ik ben best blij met jarig zijn
En dat vier ik dus lekker rustig.
Dank voor iedereen die me “toezingt” of al “toezong” op mijn verjaardag

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op Zing zo maar een verjaardagslied

  1. gewoonanneke zegt:

    Van harte gefeliciteerd……..

  2. Pingback: Hokjes | Melody Music

  3. ♫ Mel☺dy ♫ zegt:

    Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en wat fijn dat jij de keus hebt gemaakt het te vieren zoals jij het wilt en niet als ‘men’ vindt dat het moet😉

    Dank je wel voor je mooie bijdrages !

    Liefs en fijne dag!

  4. Marja zegt:

    Eerst op het smoelenboek en nu hier:
    Een dikke proficiat. Ik moet nog 5 nachtjes slapen …..😉

  5. ria zegt:

    Hiep hiep hoeraaaaaaa.
    Lang zal ze leven in de gloria.
    Gefeliciteerd, gefeliciteerd

    Liefs, Ria XXX

  6. Harrij Smit zegt:

    Van harte gefeliciteerd. Je viert het zoals wij het al vele vele jaren doen. En dat bevalt uitstekend.

  7. Frederique zegt:

    Alsnog van harte met je verjaardag!

    Liefs Frederique

  8. smijling zegt:

    het mooist vind ik als de kinderen even langs kunnen komen verder niks

Geef een reactie

