ZOZ; Cowboys met dank aan verblijf in Finland

Vandaag vond ik eindelijk dit en dat maakt het zoeken naar artiesten met een L een stuk makkelijker en bij één groep zag ik de Finse Ann en Patt zwijmelen met deze cowboys.

In Finland kreeg ik zelfs het kleine café in de haven te horen van Vader Abraham, maar dan in de Finse uitvoering.

Mijn favoriete Finse muziek is gemaakt door Jean Sibelius.
En met die muziek doe ik de Finse Ann en Patt op zwijmelgebied een nog groter plezier.

Wens jullie allemaal een prettig weekend!

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op ZOZ; Cowboys met dank aan verblijf in Finland

  1. Marja zegt:

    Zalig. Zowel de cowboys als Finlandia. Dankjewel.

  2. ria zegt:

    Wat een stem .Prachtig

    Lieve groetjes, Ria

  3. Dwarsbongel zegt:

    Prachtig! Zelfs voor mij klinkt deze muziek vertrouwd. En het verhaal achter de Leningrad Cowboys is ook vermakelijk. Ik vroeg me af in hoeverre die enorme Russische petten de akoestiek beïnvloeden, maar die solist heeft een mooie stem!
    Sibelius mag er ook zijn, ook al is klassiek niet mijn eerste keuze.

  4. gewoonanneke zegt:

    Wat mooi gebracht die nummer….

  5. Heel goed gedaan zeg! Leuk die zoekopdracht van/voor jezelf!

Geef een reactie

