Zing zo uit Krabbels op papier: Stormschade

Een omgewaaide boom,
doet mij denken aan
de grote boom die voor mijn raam stond.
En boven op een lantaarnpaal zit een duif, als in mijn boom.

Hij roe-koet een mij bekend lied
naar de toppen van een
nog staande boom.

Ik mijmer dat het dezelfde
duiven zijn van jaren gelee
Zonder dat ik het merk
Roe-koe-koe ik met hen mee.

Gedateerd: 1 maart 1990

En nog steeds als ik duiven hoor glimlach ik.

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Zing zo uit Krabbels op papier: Stormschade

  1. Pingback: Trio | Melody Music

  2. ♫ Mel☺dy ♫ zegt:

    Roe-koe-koe jij maar een eind weg….. iets meer volume mag wel, dan hoor ik je hier misschien😉

    Dank je wel weer, liefs en fijne zondag

  3. gewoonanneke zegt:

    In mijn tuin zitten ook altijd een paar stelletjes duiven gezellig te koeren (en ruzie te maken) .

  4. ria zegt:

    Twee houtduiven en twee tortelduiven maken elke dag tweemaal hun opwachting in de tuin.(buiten de vele andere vogels )

    Lieve groetjes, Ria

Geef een reactie

