ZOZ, Waarderen

Elke keer is het weer een verrassing met welke suggesties youtube komt.
Want in eerste instantie leek KC and the sunshine band een goede kanshebber.
Maar ik besloot toch verder te zoeken.
Wellicht heb ik het al eerder gemeld, maar ik ben eigenlijk niet van de muziekvideo’s.
Ik ken de bekendste muziekvideo’s wel, maar ik ben toch meer een luisteraar.
De zonneschijn vond ik dus meer zitten in deze muziek van Kool and the gang.
Ik wens jullie een fijn weekend zwijmelaars.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

11 reacties op ZOZ, Waarderen

  1. Marja zegt:

    Zalige, zoete, zonnige zwijmel. Dankjewel.

  2. Denk bij Kool & The Gang meer aan uptempo, maar dit is een heerlijke zwijmel.

  3. Oh wat een super keuze vandaag Min! Thanks!

  4. corry zegt:

    Lekker gezwijmeld op dit lied. Nog niet eerder gedaan, want kende dit niet.

  5. Mooiiieee zwijmel….. verder zoeken loont (soms) de moeite, in jouw geval dus zeker wel

    Fijn weekend

  6. ria zegt:

    Wat een heerlijke zwijmel om te horen .Ik ken het wel

    fijne avond,
    liefs, Ria

  7. Ik was nooit zo’n fan van hun maar kan het nu wel waarderen als in nostalgisch geluid. Soms vraag je je ook wel eens af waarom je het toen zo stom vond…ik wel tegenwoordig!

    fijne zondag!
    gr Bibje

  8. gewoonanneke zegt:

    Wel leuk dat je zo de letters van het alfabet neemt. Lekker swingende muziek.

  9. dieneke zegt:

    Kool & The Gang noemen wij hier steevast Koel in de gang,tja maar ’t lied is echt een zwijmel.

  10. vlasje zegt:

    Ook zo’n close-dancing song. Fijne week!

  11. Dwarsbongel zegt:

    Over zwijmelen gesproken…: Topper!

Geef een reactie

