Zing zo uit Krabbels op papier: Lentegeluiden

Over de akkers
vloeit het water
Daar waar ze gezaaid hebbenbloeien nu de bloemen
en hoor je gesnater.

Hier staat geen datum bij, maar het jaar waarin ik dit schreef is vermoedelijk 1986.

En wat gaan jullie op deze eerste zonnige zondag doen van maart?

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Zing zo uit Krabbels op papier: Lentegeluiden

  1. Pingback: Het past! | Melody Music

  2. ZO zie je maar hoe goed het is dingen te bewaren…. ook als herinneringen voor later.

    Vandaag…. na een ochtend ‘werken’ in het ziekenhuis nu lekker relaxen, niets moeten alles mogen…. gewoon wat mijn hart mij ingeeft, doen.

    Dank je wel meis, fijne zondag jullie, liefs.

  3. meninggever zegt:

    Los van de schrijverij voor het meningblog, verzamelgek, auto, en zo meer, ga ik zo lekker wandelen. Het weer is er naar. Genieten maar…

  4. Marja zegt:

    Wij zijn in de tuin bezig en gaan nu even lunchen. Straks weer verder.

  5. gewoonanneke zegt:

    Heerlijk fietsen en in de tuin werken. Lekker hoor ik geniet wel van het mooie weer.

Geef een reactie

