ZOZ, Zing over Zomer….

Zin in de zomer, want de maanden waar een r in zit nu al zat.
Komt ook omdat ik al vanaf 5 december vaker verkouden ben geweest dan niet.

Deze uitvoering van het nummer Summertime kende ik nog niet. Maar hij kwam op mijn pad toen ik aan youtube vroeg welke artiesten er allemaal een bandnaam of achternaam hadden die met een J startte.

Mijn favoriete Summertime uitvoering blijft toch deze

Als ik goed zou kunnen zingen is dit het nummer dat ik dan zong.
Wens jullie een prettig weekend!

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

9 reacties op ZOZ, Zing over Zomer….

  1. Marja zegt:

    Zalig. Ik ga voor de tweede. Dankjewel.

  2. Ik ga ook (hoe saai ihihi) voor de 2e

    Fijn weekend

  3. ria zegt:

    Ik ga ook voor de tweede

    zonnig groetjes, Ria

  4. dieneke zegt:

    Ook al saai,ook de tweede.
    Fijne zondag nog.

  5. meninggever zegt:

    Heel fijne zondag nog. De zaterdag is al ingevuld, met leuke bezoekjes aan steden in de Bollenstreek en langs het Zuid-Hollandse strand. Prachtig weer, alleen gisteren wel wat veel wind…

  6. corry zegt:

    Er komt een musical van in Nederland. Zag er wat van op teevee. Ik geniet met terugwerkende kracht van de film, die ik jaren geleden zag. Diepe indruk.

  7. minoesjka2 zegt:

    O, nee, geef mij inderdaad ook maar onderste uitvoering. Een mooi nummer, maar op zoveel manieren uitgebracht.

  8. Ik ga ook voor de tweede, maar misschien vind ik de alleroudste toch wel het mooiste…
    https://geldorpjes.wordpress.com/2013/02/23/zwijmelen-op-zaterdag-met-george-gershwin/

  9. gewoonanneke zegt:

    Ik vind de laatste ook de mooiste hoewel het rauwe en de stem van Janis Joplin mij altijd wel wat gedaan hebben.

Geef een reactie

