ZOZ en ineens is daar Herbie

Er gaat hier iets mis. Ik wil jullie Herbie Hancock laten horen met A song for you, gezongen door Christina Aguilera. Maar wat ik ook doe er wordt een ander nummer geplaatst.
Herbie wil wel optreden, Christina bedankt voor de eer.
Ze weet denk ik te goed dat ik niet vaak kan zwijmelen op haar muziek😉
Ik wens iedereen een heel fijn weekend!
En tja bij de naam Herbie heb ik niet alleen een artiest voor ogen.
Zien jullie ineens ook een kever (auto) voorbij komen?

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op ZOZ en ineens is daar Herbie

  1. Marja zegt:


    Deze bedoel je? Lekkere zwijmel. Dankjewel.

  2. ria zegt:

    Ik ben er niet zo weg van alhoewel Christina wel een mooie stem heeft.
    groetjes, Ria

  3. De uitvoering van Christina is geweldig hoor! Mooie keuze!

  4. Plato zegt:

    Ja, Herbie, dat menselijke kevertje. Goh wat heb ik daar met plezier naar gekeken. En het liep altijd zo fijn goed af. De muziek is hier mooi.

  5. ja en nee…wordt een beetje zenuwachtig van het gepingel, terwijl har stem wel mooi is….moet het vast een keer overdag horen, want nu kan ik er niet erg inkomen.

  6. dieneke zegt:

    Christina ik luister eigelijk nooit naar haar,ze heeft wel een dijk van een stem.Ze zingt ook al heel lang als 8 jarige zong ze ook al dergelijke muziek.

  7. Dwarsbongel zegt:

    De namen kende ik, maar eigenlijk buiten mijn zichtsveld gebleven, maar goeie muziek, goeie stem.

  8. zo zie je maar…..je kunt niet alles controleren😉

    en ja herbie….natuurlijk denk ik dan aan die kever, wie van onze generatie doet dat niet

Geef een reactie

