ZOZ: Geduld is een schone zaak…

Fijne Valentijnsdag gewenst voor jullie allemaal, zelf doe ik er niets aan.
Fijne Carnaval gewenst voor degene die onder de rivieren wonen.
En ja ik was ooit dansmarieke met dank aan het feit dat mijn vader in de raad van elf zat van de carnavalsvereniging De Slingeraars. En die carnavalsvereniging is vernoemd naar een beek die door Aalten stroomt: De Slinge.

Vandaag geen carnavalsmuziek hier, ik was zelfs even bang dat ik wat hulp nodig had van gebroeders met juist die muziek. Toch niet echt zwijmelrijke muziek.

Voor hen die geen valentijn hebben en er wel op zoek naar willen, heb geduld.
Fluit maar even mee

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

12 reacties op ZOZ: Geduld is een schone zaak…

  1. Marja zegt:

    Ik wens je een hoop geduld en een fijn rustig weekend.

  2. iedereen moet op zijn tijd geduld oefenen maar niemand heeft er ooit teveel van he

    Fijn weekend hoor, liefs.

  3. Geen Valentijn voor jou, geen carnaval voor jou, maar wèl een mooie ZOZ bijdrage door jou😀 . Bedankt. Fijn weekend en groeten van ons

  4. Uitstekende keus; ik fluit mee!

  5. ria zegt:

    zo heerlijk rustig.Mooi
    lieve groetjes, Ria

  6. dieneke zegt:

    Heerlijk rustig!,Hier ook geen carnaval gedruis…….ook heerlijk.

  7. vlasje zegt:

    Heel lekker tegenwicht voor t gehops en ge-sweetheart

  8. Dwarsbongel zegt:

    Heerlijk relaxte muziek – je zou er geduld van krijgen… Teveel mensen hebben daar een gebrek aan!

  9. Jeetje…. één van mijn favorieten… dat ik die nog nooit geplaatst heb…

  10. Die Axle Rose moet je niet zien maar dit nummer is wel héél mooi hoor, ik hoor het graag.
    gr Bibje

  11. gewoonanneke zegt:

    Goh dit nummer kende ik niet. Mooi hoor, wat een goeie muziek hebben ze toch gemaakt.

  12. Plato zegt:

    Aardige muziek. Ik ken het niet echt. Zwijmelen vrouwen daarbij?

Geef een reactie

