Kwartet, vreugde

Ja ik ken wel een prachtig kwartet mensen die familie van me zijn of zo voelen.
Lees in dit blog maar over ze, sommige kunnen ook als kwartet prachtig samen muziek maken.
Ik ben ook heel blij dat ik een prachtig kwartet bloggers ken, al eens persoonlijk ontmoette en graag nog eens een afspraak mee zou maken.
Ja er sprake van meer dan een kwartet als het om mensen gaat die naar de vordering van mijn boek vragen. Die tip om het aan ieder in mijn omgeving te melden zorgt ervoor dat er regelmatig mensen naar mijn boek vragen.

Waar ik me vooral op verheug is de vreugde van dit kwartet, het niet meedoen aan challenges.
Zo deed ik al niet mee aan 30 dagen geld overhouden
(met geld omgaan is voor mij geen uitdaging, ik doe graag meer met minder).
En hoe leuk ik de uitdaging ook vind ik ga niet 40 dagen extra schrijven in de vastentijd vanaf 18 februari. Zelfs niet als die gratis is.
Al die challenges vorig jaar, waar ik mee bezig was, vraten tijd.
Ze waren heel nuttig en vast ook nodig. Maar dit jaar wil ik tijd maken voor mijn droom: het publiceren van mijn eerste boek.
En nee, ik ga toch ook niet meedoen aan een challenge met 30 dagen opruimtips.
De enige uitdagingen waar ik wel tijd voor maak zijn dit jaar te vinden op mijn blog:
WE-300, Invalshoek, Zwijmelen op Zaterdag, Zing-Zo en alle andere zaken die ik op verzoek plaats.

Boeken zijn voor mij een bron van vreugde, al ben ik er nu wel achter dat er achter de vreugde van het schrijven wel ook een bron van frustratie schuil gaat.
Maar ik hoop toch dit jaar met vreugde te kunnen melden dat het eerste kwartet boeken al zijn lezers heeft bereikt.

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Kwartet, vreugde

  1. Marja zegt:

    Ik hoop het ook voor je.

  2. dat ik dan deel wil zijn van een kwartet dat jouw boek ontvangt weet je al lang he?
    😉

    Fijne dag verder meis!

  3. ria zegt:

    Vol verwachting klopt mijn hart

    Lieve groetjes. Ria

  4. Plato zegt:

    Dat er achter schrijven ook een bron van frustratie schuilgaat, herken ik niet. Maar ik schrijf dan ook meestal fictie. Ik maak mezelf leeg en sta open voor mijn fantasie. Soms gaat dat zo maar, soms moet je je daar echt een beetje voor forceren. Gewoon zeggen: geen tijd voor problemen, ik heb recht op rust. En dan komen de fantasietjes vanzelf. Alsof je een zelf gezocht kanaal open zet door een minder leuk kanaaltje even te sluiten.
    Ik wens je toe dat je je boeken met plezier kunt schrijven en als er veel levensverwerking in staat, lardeer dat svp met humor en enige afstand. Dan heb je de kans dat anderen het ook graag lezen.
    Plato is nieuwsgierig, Tuinier popelt, Cornelis vind het natuurlijk 3x niks en Jordy roept: Plato mag ik ook een boekie van tante Min. Zelfs Kat geeft kopjes en zeg dat hij zo’n boekje wel wil voor in de kattenbak. Nou, die krijgt mooi niks natuurlijk.
    Veel succes en we wachten ongeduldig af.

  5. gewoonanneke zegt:

    Succes met je boek, hoop dat het lukt. Het lijkt me een hele klus om te doen.

Geef een reactie

