Zing zo: Post uit Aalten

In mijn tienerjaren schreef ik dikke brieven aan mijn nichtje Nella, daar schreef ik dus in die tijd dit over:

Een brief
bestaat uit woorden,die vormen dan een zin.
De zinnen staan vol halen.
Hoe komen die daarin?

En tja die halen zitten nog steeds in mijn handschrift 😉

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Zing zo: Post uit Aalten

  1. Die halen…. horen erin, maken je woorden tot zinnen en mooiere verhalen.

    Dank je wel weer, liefs en fijne zondag.

  2. Pingback: Hard werken - Melody Music

  3. ria zegt:

    Laat die halen maar dwalen
    Liefs, Ria

  4. Plato zegt:

    Als je de halen er uit wil hebben, moet je ze wegbrengen 🙂

Geef een reactie

