Invalshoek 67: Kwartet -> vreugde

Hallo allemaal,

Het is tijd voor weer een nieuwe invalshoek, ik verheug me echt op prachtige kwartetten.
In onze eerste vakantie in het buitenland in 1975 was de bijnaam van mijn familie op de camping familie kwartet. Hoef ik verder niet te vertellen wat wij die vakantie vaak met vreugde deden.😉

Schrijf, schilder, maar vooral plaats je bijdrage voordat op 2 maart de invalshoek van maart hier verschijnt.

Woord: kwartet
Invalshoek:vreugde

Lees de bijdrages van:

Ria
Melody
Marja

 

 

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody

De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.

Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.

De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

5 reacties op Invalshoek 67: Kwartet -> vreugde

  1. gewoonanneke zegt:

    Kwartetten ja dat deden we vroeger ook zeg. Vond het nooit het leukste spelletje om te doen eigenlijk haha, ging liever kaarten.

  2. ria zegt:

    Je hebt het weer voor elkaar gekregen en mij aan het denken gezet.
    het resultaat staat hier; http://www.rias-weblog.nl/weblog/invalshoek-67-kwartet-vreugde/

  3. Zo simpel heb je het me nog nooit gemaakt *grinnik*
    Schot voor open doel meis, dank je wel.

    http://melodymusic.nl/mag-ik-van-jou/

  4. smijling zegt:

    leuk ik heb ook een leuk kwartet dus het komt er aan

Geef een reactie

