ZOZ, Een goede raad

De A is van Abba:
De B is van (Patrick) Bruel
De C is van Clannad (& Bono)
De D is van (Lana) Del Rey

En bij de E dacht ik aan the Eurytmics, Elvis, maar met welke muzikanten en vooral met wat voor muziek wil ik dit weekend beginnen.
Ik tikte dus allerlei combinaties met e in, dit vond ik bij ev.
Vond ik wel weer heel toepasselijk, want zorgen maken dat is wel een aparte hobby van me..

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

13 reacties op ZOZ, Een goede raad

  1. Marja zegt:

    Super. Ik zit hier te genieten. Dankjewel. Ik ben ook zo’n piekerdoos.

  2. – een geweldig nummer en uitstekende keus van je
    – de artiesten The Everly Brothers, Mark Knopfler, Chet Atkins, Michael McDonald brengen het nummer “Uit de Kunst”
    – de koffie heeft heerlijk gesmaakt met deze muziek op een prettig niveau uit de boxen
    – Wij wensen je een fijn weekend Minneke en nogmaals dank voor je upload.

  3. Nannie zegt:

    Dit is een van mijn favoriete songs.mmmmm mooi hoor.
    Ik wens een fijne zaterdag.
    Hoe gaat het eigenlijk met je Min?

  4. Hebben we dezelfde hobby. Fijne zaterdag.

  5. vlasje zegt:

    Yes, prachtige keus!

  6. ♫ Mel☺dy ♫ zegt:

    Mooie keus Minneke…. en ja soms….zou het toch verrekte handig zijn he om een ‘uit’-knopje in het hoofd te hebben.

    Liefs en fijn weekend.

  7. Zo is dat, why worry! Je maakt het leven voor jezelf alleen maar moeilijker!
    Fijne zwijmeldag Min!

  8. ria zegt:

    knop omdraaien Min. Schuif de zorgen maar naar morgen of nog beter schuif ze weg.
    liefs, Ria

  9. Dwarsbongel zegt:

    Dit lijkt me toch een zalig muziekje om voor een poosje de zorgen te vergeten…!

  10. Frederique zegt:

    Mijn soort muziek. Ik kan hier zo van genieten! Prachtig.
    Ik wens je een zorgeloos weekend.

    Liefs Frederique

  11. gewoonanneke zegt:

    Het is echt een prachtig nummer staat ook in mijn favorietenlijst alleen heel eerlijk gezegd vind ik de uitvoering van Dire Straits mooier 😉

  12. O, ja, en het liefste voor het slapengaan… wat dan vervolgens niet lukt.
    De volgende dag blijken de zorgen meestal niet eens te bestaan…
    Rare hobby…
    Maar wel een mooi muziekje.

  13. dieneke zegt:

    Deze uitvoering ken ik niet,mooi!

Geef een reactie

