Zing-zo Doe (mij) Maar Nederpop

Doe Maar net alsof je neus bloedt
Als de bom valt komt de
Nachtzuster met hulp
Voor de laatste keer

Geschreven in de jaren tachtig met 4 titels op een rij van Doe Maar.

Dat deed ik ook met de volgende Nederpop titels:

O, hou van mij
Want vriendschap is (g)een illussie
Ik heb stiekem met je gedanst
op Ruma Saja

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op Zing-zo Doe (mij) Maar Nederpop

  1. ♫ Mel☺dy ♫ zegt:

    Zo zie je maar……. muziek en woorden gaan prima samen .

    Mooi gedaan meis, liefs en fijne zondag, dank je wel weer!!

  2. Pingback: Van de nood een deugd? | Melody Music

  3. gewoonanneke zegt:

    Mooie combinatie van gemaakt. Dit nummer kende ik trouwens niet van Doe Maar, dat was ook niet zo in mijn tijd eigenlijk al vond ik ze wel leuk.

  4. ria zegt:

    Ha Min dit is mooi ,verrassend leuk

    Liefs, Ria

  5. Plato zegt:

    Die gitaarsolo’s, heerlijk. Leuke clip.

Geef een reactie

