ZOZ, zwijmelen met D

Vanmorgen is het hier een witte wondere wereld.
Ik heb nog niet getest hoe glad het is, ik schrijf eerst maar iets over zwijmelen met D.
Ann en Patt zullen hier de heren van Doe Maar verwachten.
Vooral over Ernst Jansz heb ik in mijn tienerjaren gezwijmeld.
Ik wilde zijn Belle Helene wel zijn.

Echter als ik eerlijk ben zijn er filmsterren waar ik langer over gezwijmeld heb.
Die zingen vaker niet dan wel.
Mensen die langer dit log lezen weten dat mijn liefde voor kleinkunst begon met het luisteren naar Dorus.
Toch als ik al wil zwijmelen met een man op dit moment is het iemand die dit jaar alweer 60 jaar geleden overleed.
Die niet ouder werd dan 24, maar voor mij het toppunt was van een echt onbereikbaar idool

En welke muziek kom ik tegen als ik James Dean intik? Een nummer van Lana Del Rey.

Een artiest waar ik de stem wel van kende, maar waarvan ik nu echt geen enkele notie had dat ze op mijn blog wilde. Ik vermoed dat ik vanaf vandaag wat vaker naar haar muziek ga luisteren en dan ga zwijmelen.

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

11 reacties op ZOZ, zwijmelen met D

  1. Marja zegt:

    Zo vind je nog eens aparte nummers. Dankjewel.

  2. Nog nooit gehoord, maar ook niet echt mijn smaak!
    Fijne zwijmeldag Minneke!!!

  3. Intense acteur en wat een mooie vent was het. Snap je zwijmel helemaal.

  4. ♫ Mel☺dy ♫ zegt:

    zwijmelen bij acteurs…. wie doet dat niet

    mooie bijdrage minneke, fijn weekend -x-

  5. ria zegt:

    Oh ja James Dean. Hij knapte van knapheid en er zwijmelen velen door hem.

    Liefs, Ria

  6. James Dean…heerlijk, en Lana, die is goed hè, staat op mijn playlist, ze heeft zulke prettige luisterzinginspiratiedroommuziek 🙂
    Goede keuze dus!!!!!!!!!!

    fijn weekend
    gr Bibje

  7. Wat mooi! Zowel James Dean als de stem van de zangeres en de muziek.

  8. dieneke zegt:

    Nooit gehoord van de zangeres,James wel,ik denk dat mijn moeder daar wel van zwijmelde.

  9. vlasje zegt:

    Yes, mooie jaren vijftig herinneringen.

  10. dwarsbongel zegt:

    Al heel lang kom ik de naam van James Dean tegen en ik heb nog nooit een film van/met hem gezien, maar ik val ook niet op mooie jongens. Die stem van Lana Del Rey vind ik geweldig; ik had nog nooit van haar gehoord… De muziek had van mij iets pittiger gemogen, maar dat komt waarschijnlijk omdat het zich in de filmwereld afspeelt.

  11. Plato zegt:

    Wat had het een goede acteur kunnen zijn. Maar hij ging voortijdig. Zo jammer. In de zangwereld volgenden velen hem na, te beginnen met Buddy Holly. Allemaal triest.

Geef een reactie

