ZOZ, zeg eens C…

Er zijn meer artiesten met een C waar ik bij kan zwijmelen.
Dit keer dacht ik aan The Cure, The Communards, muziek waar ik in mijn tienerjaren heerlijk op gezwijmeld heb.
Vlak voor het plaatsen van dit log dacht ik ineens aan heel andere muziek, een stuk rustiger, speciaal voor hen die me al een heel leven lang kennen.
Wat ik dan wel weer heel frappant vind is dat er weer eens een waterrijk nummer op mijn blog kom.

Ik wens iedereen een heel fijn (zwijmel)weekend. Nog meer zwijmelen, op zoek naar andere muziek na deze C? Kijk eens bij Marja

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

10 reacties op ZOZ, zeg eens C…

  1. Plato zegt:

    Mooi nummer Minnemieneke (als iedereen je Minneke gaat noemen verzin ik gewoon wat anders 🙂 ). Een waterrijk nummer? Nou zeg maar gewoon een nummer dat je overspoelt met zeewater. Ik hoef hier nog net niet te dweilen. Maar wel bijzonder om te horen. In de verte doet het me aan Enya denken. Beetje fantasy, beetje geheimzinnig maar wel heel erg Min, zo aan te voelen.

    Dank je wel Minneke. Op deze wat sombere zaterdag beur je me wat op.

  2. De zaterdag is hier in Los Boliches beslist niet somber. De opkomende zon bij ons voor aan de Middellandse Zee was weer een genot om naar te kijken. Nu heerlijk samen aan de koffie met dit nummer op de achtergrond. Een uitstekende keus vandaag. Terug naar jouw tienerjaren, de 80’s. Voor ons zijn het de 60’s. Bedankt en een fijn weekend Minneke.

  3. Marja zegt:

    Dank voor deze waterrijke zwijmel. Fijn weekend.

  4. vlasje zegt:

    Heel sfeervol, dank!

  5. ♫ Mel☺dy ♫ zegt:

    Met of zonder water….. ik vind het een prachtig nummer.

    Liefs en fijn weekend.

  6. Toen Bono nog een Bonootje was. Of een Bonobootje?? 🙂 Echt muziek uit die tijd, viool, Keltisch en romantisch.

  7. dieneke zegt:

    Doet mij ook aan Enya,snoezelmuziek noem ik dit.Mooi op een aparte manier.

  8. Wat prachtig, ik kende deze muziek niet, maar het is wel een echte zwijmel!

  9. dwarsbongel zegt:

    Al dat water spoelt mijn waardering voor deze muziek niet weg! Mooie combinatie ook, Clannad als een echte family-band met Bono als toegift. Marijke heeft een CD met handtekening van Moya Brennan, zoals ze tegenwoordig haar naam spelt. En Plato, Enya is een zus van deze familie, die even met Clannad heeft meegedaan maar toen solo gegaan is. Moya deed het solo naast Clannad.

  10. Deze heb ik ook nog ergens in mijn collectie…op zolder, want een cdspeler bezit ik al niet eens meer. Doet me denken aan mijn studentenkamer-tijd….zooooo lang geleden. In a lifetime 😉
    zucht, wat gaat het dan toch snel voorbij hè

    gr Bibje

Geef een reactie

