ZOZ, Je suis Charlie

Vandaag kan er echt niets anders op mijn blog dan een Frans nummer.
Deze uitvoering van Patrick Bruel beroert mijn tranen.

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

10 reacties op ZOZ, Je suis Charlie

  1. Marja zegt:

    Heel ontroerend. Dankjewel.

  2. Mooi, maar toch even een versie zonder publiek opgezocht om de tekst te horen. Bedankt.

  3. ria zegt:

    Jammer dat bij deze mooie stem dat schreeuwende publiek aanwezig is
    Lieve groetjes, Ria

  4. Ik versta er geen woord van. Maar ik snap je keuze wel.

  5. vlasje zegt:

    Mooi en toepasselijk, ja!

  6. Ferrara zegt:

    Begrijpelijke keus, maar ik hoor hem liever zonder al zijn fans op de achtergrond.

  7. dwarsbongel zegt:

    Mijn Frans is op het niveau van 0,1, dus ik krijg niets van de tekst mee. Maar ik begrijp dat je vandaag een Franse song plaatst met een massaal meezingend publiek. We hebben fragmenten gezien van de demonstratie vandaag in Parijs, heel indrukwekkend.

  8. gewoonanneke zegt:

    Oeps Patrick Bruel. Mooi dat iedereen meezingt. Solidariteit. En wat een lekker ding he haha. Dit antwoord past misschien niet bij deze dag maar toch kon ik het niet laten dat te zeggen.

  9. Prachtig, die jongen is er zelf gewoon af en toe stil van 😉
    Mooie keuze Min!

  10. Plato zegt:

    De demonstratie was groots. Toch zal ik niet zeggen dat ik Charlie ben. Die vrijheid van meningsuiting is van groot belang. En ik veroordeel de aanslagen beslist. Maar het beledigen van andere geloven heeft daar niets meer te maken. Provoceren heeft nog nooit partijen bijeen gebracht.

Geef een reactie

