kaarten -> verzot

Sinds ik in 1975 in het ziekenhuis lag ben ik verzot op kaarten, ik kreeg ook van iedereen een beterschapskaartje.
Jarenlang spaarde ik alle kaarten die ik voor allerlei gelegenheden kreeg op.
Ik pakte dan mijn oranje bak met kaarten en keek er naar.
Zo kon ik nog jaren na het overlijden van de broer van Opa Cor zijn kaart en handschrift bekijken.

Dat ik ook op andere kaarten verzot zou raken daar had ik nog geen idee van.
Anno 2015 heb ik inspiratiekaarten die me woorden aanreiken.
En ja ik ben er eigenlijk te verzot op.
Wekelijks pak ik een kaart en kijk wat het thema is.
Zo kwam er al in de invalshoek met dankbaarheid en vertrouwen met dank aan de inspiratiekaarten. Met dank aan die kaarten heb ik voorlopig nog wel even wat invalshoeken šŸ˜‰

Toch eigenlijk vind ik het wel jammer dat ik niet meer de kaarten die ik krijg van mensen die aan mij , Juan of ons denken niet bewaar.

Dus ik begin gewoon met alle Kerstkaarten van 2014 in mijn plakboek te plakken.
Grappig genoeg stuurde iedereen ons een unieke, dit keer geen dubbele.

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek, Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op kaarten -> verzot

  1. Plato zegt:

    Min, wat voor kaart wil je van mij hebben? Dan stuur ik je er eentje.

  2. gewoonanneke zegt:

    Ja een kaart krijgen is altijd leuk. Ik heb al mijn kaarten die ik ooit gehad hebt bewaard in mijn dagboeken. Kan trouwens ook soms wel een uur bij een kaartenwinkel staan kijken en lezen zo leuk.

Geef een reactie

