Invalshoek 66: voornemen, eenvoud

Het is de bedoeling dat hier elke 28 dagen een nieuwe invalshoek staat,
de vakantieplanning laat er al 1 van deze 13 beoogde invalshoeken  afvallen.

De rubriek invalshoek gaat zijn 4e jaar in.
In 2011 begon het bij Plato op 1 februari.
Sinds 20 april 2011 vis ik al piekerend naar woorden en de invalshoek.
Dat probeer ik met de grootst mogelijke zorg te doen.
En als ik dan al die woorden en invalshoeken nalees (ik heb een lijstje in Excell) dan ben ik dankbaar.
Deze rubriek nam ik van Plato over zodat ik een stok achter de deur had om te blijven schrijven, al was het maar op verzoek van mezelf.
Dat bleek het afgelopen jaar nog niet zo eenvoudig.

Ik wens iedereen een heel fijn schrijf- en leesjaar toe.

Deze invalshoek zal op kop blijven staan tot maandag 2 februari 2015

Woord: voornemen
Invalshoek: eenvoud

Lees de bijdrages van:

Ria
Marja
Melody
Ikan-Mas
Min

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody

De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.

Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.

De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

6 reacties op Invalshoek 66: voornemen, eenvoud

  1. Marja zegt:

    http://rammelaars2.blogspot.be/2015/01/voornemen-eenvoud.html
    Hier is mijn bijdrage, Min. Waar ons hart vol van is …..

  2. ik kom eraan hoor….. heb m gemist….. Jouw mailtje met melding dus 😉

    tot later…

    liefs

  3. ben ik weer hoor
    http://melodymusic.nl/invalshoek-66/

    Net als vorige maand kreeg ik dus ook deze keer het mailtje niet van jou binnen .vandaar dus mijn late reactie.

    Liefs.

  4. smijling zegt:

    Hoi hoi meermin
    heb ook wat geplaatst op http://smijling.wordpress.com
    tot februarie weer een nieuwe kans

  5. ♫ Mel☺dy ♫ zegt:

    Ondanks dat het aantal deelnemers laag is vind ik het een hele leuke uitdaging en ben ik elke keer weer benieuwd naar waar je mee komen zal.

    Ik hoop dus ook dat je het blijft doen ! En mocht je eens om duo-otjes verlegen zitten, dan weet je me te vinden 😉

Geef een reactie

