Invalshoek 65: Doorschuifkou -> vertrouwen

Hallo allemaal,

Nou de 2e maandag van de maand blijkt wat lastig voor me te zijn, gelukkig komt de invalshoek met 28 dagen erbij 0p de 1e week van januari. Iedereen heeft de tijd voor deze invalshoek tot 5 januari 2015.

Terwijl de overgang net is geweest van herfst naar de winter, heb ik nu gekozen voor een weerwoord.

Woord: Doorschuifkou
Invalshoek: vertrouwen

Lees de bijdrages van:
Melody
Marja
Ria
Ikan-Mas

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een prachtig 2015!

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody

De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.

Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.

De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Invalshoek 65: Doorschuifkou -> vertrouwen

  1. ria zegt:

    Minneke zie je zelfs mijn stem hapert, maar hier is mijn bijdrage; http://www.rias-weblog.nl/weblog/invalshoekje-doorgeefkou-vertrouwen/

    live groetjes, Ria

Geef een reactie

