ZOZ, uitgeteld

Na 1, 2, 3, 4 en 5 kwam ik bij 6 géén enkel liedje tegen waar ik van kon zeggen nou daar zit wel een zwijmel voor me in.
En toen schreef ik de titel op van dit blog en ineens dacht en wat komt er als ik op youtube  tellen ingeef, schoot gelijk een nummer in mijn hoofd wat een zwijmel voor me heeft.
Zwijmelen, ik vraag me dat al een tijdje af ..
Wat is dat eigenlijk allemaal voor mij?
In extase raken, in extase zijn, dagdromen?
Ja, nu duizelt het me wel allemaal.Maar toch ik kan er niet echt de vinger opleggen.
Een echte zwijmelaar kan ik me dat wel noemen?
Lukt het me met muziek in een roes te komen?
En zoals ik al bij tellen ontdekte welke nummers doen me wel iets en welke
nummers op muziek hoef ik geen tel meer te horen 😉

Wens iedereen een heel fijn weekend!

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

7 reacties op ZOZ, uitgeteld

  1. Marja zegt:

    Lekker vlot en swingend.

  2. Lekker nummer, ik heb zelfs even een ongeveer dansje gewaagd toen niemand keek 😉
    gr Bibje

  3. Nannie zegt:

    Ik hoor dit voor het eerst.mmmmm gaat wel swingt er lekker op los

  4. Dieneke zegt:

    Het komt vaak langs hier op de radio,dus wel bekend behalve het filmpje…..lekker nummer

  5. gewoonanneke zegt:

    Leuk nummer dit wel, zou het niet bij mijn favorieten zetten maar om zo nu en dan eens te horen.

  6. Dit nummer komt hier vaak voorbij. Via dochterlief…
    Ik hoor het ook graag hoor!

  7. Dwarsbongel zegt:

    Gek filmpje… Muziek is niet echt slecht, maar het raakt me net niet… Had nog nooit van de groep gehoord, maar is daarvoor waarschijnlijk “te nieuw”. Ik luister bijna geen radio meer, en kijk nauwelijks TV-entertainment.

Geef een reactie

